Intense growth HUB

Adact mängulahendus Maks&Mooritsale

Meile meeldivad erilahendused, mis paistavad silma ja ületavad igati ootuseid. Ühe sellise tegime suvel koostöös Maks ja Mooritsaga!

Kätte oli jõudnud grillihooaeg ja Maks&Moorits oli välja tulnud uute suvetoodetega, mis vajasid tutvustamist. Lisasime tavapärasele digikampaaniale Adact Memory mängu, et paista silma ning tõsta märgatavust.

Tulemused olid suurepärased! Mängu alustati üle 72 000 korra, mis on keskmisest mängu alustamistest 2,3x kõrgem! Kusjuures mängu levitamiseks läinud reklaamieelarve jäi alla 1500€, mis tegi ühe mängu alustamise hinnaks vähem kui 2 senti!

Lahendus on mänguline ja võimaldab nii leade koguda kui ka brändi või toodete mäletatavust tõsta. Maks&Mooritsa Adacti mängu mängija veetis keskmiselt 17 sekundit lehel ja seetõttu nägi tooteid pea 10x kauem kui tavalisi bännerlahendusi. Digikampaania märgatavus oli 33%, mis on kõrgem nii keskmisest (28%) kui ka kõikidest teistest meediumimärgatavustest (näiteks 2.kohal oli TV 30% märgatavusega).

Adacti mäng on põnev viis paista silma ja eristuda suures reklaamikonkurentsis. Selline mänguline lahendus toimib hästi nii tuntud brändidega kui aitab uusi tooteid/teenuseid tutvustada. Kindlasti tõstsime ka brändi meeldejäävust, sest Maks&Moorits on tänaseks üks eelistatumaid lihabrände.

Kas Sina oleksid oma brändi või toodete tutvustamiseks valmis kasutama erilahendusi ja mänge? Kui jah, siis võta meiega ühendust office@intensegroup.ee. 

Maks&Moorits Adact game