Intense growth HUB

Soovitused kliendile: Kuidas hoiduda spämmist Meta kanalites?

Elame muutuvatel aegadel. Tahame täna teile jagada infot kolme olulise Meta muudatuse kohta ja hoiatada spämmi eest, et meil oleks edaspidi kõigil lihtsam toimetada. 

Esiteks, viimasel ajal on Facebookis ringi liikumas eksitava sisuga sõnumid “Facebooki poolt”, mis paluvad jagada isiklikku informatsiooni või vajutada erinevatele linkidele, kuna kirja saanud kasutaja või Facebooki leht olevat rikkunud Facebooki reeglite eeskirju. 

Kuidas aru saada, et tegemist on järjekordse spämmiga?

  • Facebook ei küsi mitte kunagi sellistes kirjades teie paroole! 
  • Facebook ei võta mitte kunagi ise ühendust läbi Messengeri chati! 
  • Facebook ei teavita mitte kunagi ette, kui olete läinud vastuollu Facebooki eeskirjadega, vaid vajadusel sulgeb kohe konto (näiteks hoiatused, et kontoga juhtub midagi, kui seda ei värskenda või teatud lingile ei kliki). 

Paneme südamele, et ignoreerida kõiki sellisel kujul olevaid kirju, mitte avada linke ning need kustutada! 

Üks näidis sarnasest Facebooki kirjast Messengeri Chatis: 

Teiseks, on tähtis teada, et Meta poolse uuendusega, kus kõikidele kasutajatele tuleb valik kas tasulise (ilma reklaamideta) või siis tasuta versiooni vahel, on seotud ka reklaamimise seisukohast üks väga oluline detail!  

Nimelt, kui mõni kasutaja (sh teie ise) teie Meta Business Managerist või Facebooki/Instagrami lehe adminnidest otsustab tasulise versiooni kasuks, siis on automaatselt kõikidel sama Business Manageri või lehe all olevatel reklaamkontodel reklaamimine keelatud, k.a. Facebookis või Instagramis boostimine! See puudutab nii meiega jagatud reklaamkontosid kui ka näiteks erinevaid sotsiaalmeedia halduse eraldiseisvaid reklaamkontosid. 

Palun vaadake üle, et teil oleks kinnitatud ka Instagramis enda ettevõtte lehe alt eelistus mitte kasutada tasulist versiooni. Selle leiate: Instagramis Settings and privacy -> Accounts centre -> Ad preferences -> Free with ads -> Use for free with ads. 

Kolmandaks, väga oluline on, et kõikidel Facebooki kasutajatel, (eelkõige nendel, kes on seotud Meta Business Manageriga), oleks lisatud kahefaktoriline autentimine (two-factor authentication) kontole. Kahefaktoriline autentimine aitab kaitsta teie ettevõtte kontosid volitamata juurdepääsu eest ja hoiab ka isiklikud kontod kaitstuna.

Selle saab sisse lülitada enda isikliku konto alt: Security and Login Settings -> Use two-factor authentication -> Edit -> valige sisselogimiseks meetod. Me ise soovitame kasutada selleks eraldi third party authentication app valikut. 

Lisaküsimuste korral kirjuta meile: digital@intensegroup.ee