Google Analytics 4 on nüüdseks kasutusel olnud juba kolm kuud. Selle aja jooksul on kõigil olnud piisavalt aega, et uue süsteemiga tutvuda ja õppida, kus erinevad mõõdikud asuvad ning mida uut ja põnevat võib sealt leida.
Meie Liis ja Kristel räägivad värskes intervjuus Turundajate Liidule, mis teeb meist kasvuagentuuri, kuidas me mõtleme ja mis nüansid on ettevõtetel sageli sassis. Loe lähemalt siit
Majanduslikult on ees jätkuvalt keeruline aasta ja turunduseelarved on sageli esimesed, kus turbulentsetel aegadel soovitakse kokku hoida. Intense kasvuagentuuri strateegiajuht Irina Podolskaja annab nõu, kuidas turunduseelarve üle kontrolli säilitada ning saavutada uuel aastal edu konkurentide ees.
Võiks ju mõelda, et kui ettevõte on äritulemustega rahul, siis ei pea midagi uurima. Silmas tuleb aga pidada, et vigu tehakse ka headel aegadel! Oluline on faktipõhine teadmine, kus on uus turg, uued tarbijad või ka mida teeb konkurent paremini.